Okei... Tässä ensin, että se jolle on tullut myös KAMALASTI KAMALIA roskaposteja, (mulle tuli jotaa replica watchingeja ja linkkejä) niin vois kommenttia laittaa. Ärsyyttäviä tommotteet. Niitä oli tullu 17 kipaletta, oli kiva poistella niitä.

Juujap. Sitten mulle tuli tossa kaverin kanssa riitaa. Se sano mesessä et oli löytäny kivan manga sivun ja kun mä kysyin että voitko antaa sen osotteen, nii se raivostu ja kiroili et en mä sitä anna sillee ihan ku se omistais sen sivun. Raivostuttavaa. Ja kerran se keksi ite sellasen manga sivun ja kerto siitä mulle. Sit mä olin sillee et voitko antaa mulle sen osotteen, se ei voinu tietenkään antaa sitä koska se oli keksiny sen. Suutuin sille siitä ja sit kun mä arvasin et se on keksitty niin se teki sovinnon mun kans. Mut se on niin ärsyttävä tyyppi. Pitää vaan yrittää kestää.

Ja taaaas kerran mää mainostan tätä ihanaa biisiä : Lovex - Guardian angel
Se on niin ihana biisi, oon kuunnellu varmaan miljoona kertaa putkeen <3
(se on myös mun puhelimen soittoääni <333

Nyt pitää kiirehtiä <3 Iskälle ollaan menossa. Bye.

/Nasu<3