Jep. Hoidin lemmikkejäni, ja se jos mikä on ihanaa <3 Ensin laitoin gerbuille ruokaa, vaihdoin juomapullon veden, ja laitoin niille pesuhiekkaa, josta ne pitivät! <33 Sitten vein pikkukisun ulos. Hihnassa. Sekin on ihanaa! <33 :33 Rakastan eläimiä. Tein niille oman lorun:



                                                         Rakas lemmikkini <3
 Sä olet mulle rakas, ei mikään voi sua korvata, mä haluisin sut vaan takas, tulisit vain tänne, rakas.
Jos sä lemmikkiäs rakastat, niin turhaan sä hevosenlihaa pakastat, koska hevonen on lemmikki.
Ei ketään saa hylätä, auton ikkunasta lykätä, vaan pidetään lemmikkimme hoivassa.
Olet mun höpönassu, eikä mikään oo kauniimpi kuin kissantassu, mä sua rakastan!
-Iida o8

S
e on iteseasiassa tehty kuolleelle (21.04.08) Tessu kissalle, mutta tuo on muokattu versio. Tuossa kukaan ei ole kuollut, mutta koska en keksinyt alkuun (Sä olet mulle rakas-->>Tulisit vain tänne rakas) mitään nii tuo jäi. Kohta; niin turhaan sä hevosenlihaa pakastat, tuli siitä kun mä vihaaan sitä kun joku tappaa hevosen ja tekee siitä meetvurstia! Se on kamalaa. ;( Sen takia meilläkin tarkistetaan aina kun ostetaan meetvurstia että onko se tehty hevosenlihasta. Kannattaa tarkistaa! :) No... Siinä se sitten oli. Tuon runon löytää myös uudesta Lorukirjasta, sivuiltani. :)