Totta... ;<< Mulla taitaa olla LYL virus. :o Laiskottaa, Yskittää ja Laulattaa... Ja sitten taitaa myös olla MIK virus eli Murehtimus Itkemys Kaverius. Rakastan kavereitani, murehdin huomista uskonnon koetta (kello on 21.51 enkä oo lukenu yhtään, älkää kertoko äitille >DD) ja montaa muutakin asiaa (esim Kupletti kuvauksia, 31.10) ja Itkemys koska mua vaan itkettää. En voi sille mitään. ;O



''Jos sulla kerran on, joku josta oikeesti väliitäät, niin pidä siitä kii...''
Tämä Don Huonot biisin Hyvää yötä ja huomenta miniskidi pätkä oli omistettu rakkaille...
...serkuilleni, Crizylle <3 ja tietenkin parhaalle ystäväserkulleni Ellille <3
...KAIKILLE MUA TUKENEILLE KAVEREILLE etenkin sulle Terhi <3
...ihanille lemmikeilleni, joita saan aina helliä vaikeissa tilanteissa, Viivi ja Siiri + Ninni ja Vilpas <3
...rakkaalle äidilleni <3
...rakkaalle isälleni <3
...sulle Pinja, oot tukenu mua kamalasti ja sun seurassa viihdyn aina! <3

Kiitos <3 Ootte ihania <3 *sydäntenylikäyttöä*


''
Ne ihmettelee miks mä nauran aina, kato meillä päin ei itketä lauantaina
Mä nauran vaikka ei niin naurattaiskaan
Viime lauantaista on taas kauan aikaa''

'' Kaikki hyvin luistaa

silti sua mietin
Pitääkö mun muistaa
mitä taakse jätin?
Unohdan
arvaan sen
Sade huuhtoo entisen''

Nyt.... Nukkumaan >;)

Hyvää yötä <3