...ainakin haluaisin osata :)

Mut joo, nyt on muutto takanapäin, uudessa kodissa asutaan eikä vanhaa taloa enää 'olekkaan'. :) Tosi kivaa. Mutta se ei sitten olekkaan niin kivaa kun joutuu...
...siivoamaan taloa
...järjestelemään tavaroita
...jakamaan huoneen pikkuveikan kanssa

Joopista joo. Mutta, nyt kun tarkemmin katsoo mä olen elossa! Tiistai oli yksi SUURI kidutusliikuntapäivä. Oltiin sutosissa suunnistamassa! Ei, en mä ole elossa. En mä voi olla elossa! Piti ettii kuus rastii jostain suolta! Ei, mä en ole elossa. EN ole.

Oleneläväkuollut. Jatuunsyömäänsut. :K

Isille meno... Huomenna. Pitäisi mennä pakkaamaan. :) Päästään uimahalliin ja kattoo sukulaisii jajajaja... IHANAA<3 Joo, kiva mennä sinnekkin. Veli ei kyllä pääse sitten perjantaina sen luokan kanssa uikkiin mut kun kerran isin kanssa mennään nii joo kyl se sit pääsee. :) Perjantaina olis koulussa Disco mut kun ollaan isillä... EI HAITTAA <3 :)

Jepulisjee, mut mää lopetan tän kirjottelun. n_n Ihanaa keskiviikkoa kaikille (vaikka en keskiviikko päivästä tykkääkkään) <3
Eläväkuollut/Nasu