Tänään. Itsenäisyyspäiväntanssimikälieihmetanssiaisjuhlapäiväkoulussa. Hohhoijjaa.
Mä siellä tanssin mua PAAAAALJOOON pidemmän tyypin kans. ó.ò Kyl siin sit käsi puutui.
Mutta otsikkoa... Eli mä ja mun bestikseni laulettiin siellä 'Vanhoja poikia viiksekkäitä'. Ei sillä et en haluaisi laulaa mut... Kun me mentiin laulamaan mä menin sinne ja seisoin siinä mikin vieressä ja sit kun se laulu alko nii se mikki ei toiminut! Mä en saanu laulaa. (paitsi että me vaihdeltiin sitä toimivaa mikkiä... bestis laulo ykkösen ja kolmosen ja mä kakkosen säkeistön..) T_T
Sitten mä johdin letkistä ja kun se oli loppu ja tuli seuraava letkis nii kaikki huusi yhelle tyypille joka johti sitä letkistä siinä vimpassa biisissä et ''Älä sit mee samanlaista ympyrää niikun Iida äsken!!'' nii mua rupes ärsyttää... Mä en edes ollu vieny ympyrää ja mitä hiton välii sil on? Okei, pikku pulmii mut silti mulle suurii.

Tänään on su-su-suunnitelmii. Ensin mun piti mennä bestikselle pikkujouluihinyöksi. Mut se suunnitelma romahti: Sinne ei päässytkään. Nyt on suunnitelmissa mennä kaverille Jutalle yöks mut en sit tiiä mitä siitäkään tulee. Suostuuko mommy vaiko eikö? Kas siinäpä pulma.

Mut nyt meen, tulihan tota tekstiä tossa jo kerrottua. n_n

Bye/Nasu