Jep. Olen iloinen mutta hiukan suruissanikin. Meillä on sellainen pieni kissanpentu, Pertsa (siitä lukee 'Karvahäntäisiä nisäkkäitä' sivulla). Se Olisi nyt sitten lähdössä. Syyskuun keskivaiheilla. Niin se vaan menee. Ei se sitten jäänytkään meille. Se on ihana ja mä rakastan sitä pikkusta rasavilliä kuolapoikaa. Se kuolaa, sen takia se on kuolapoika. :) Rakastan sitä paljon, enkä haluis et se lähtis mut niin siinä sitten vaan käy.

Iloinen olen koska me saatiin SigStar -laulupeli. Olen tänään ja eilenkin laulaa hoilottanut paljon... Ja päähän jää soimaan biisejä, joten keksin vuodattaa ne biisit päästäni uuteen 'Biisejä, sanoja ja biisinsanoja' -sivuun!

Sinne menin jo laittamaankin pari biisiä: Social Butterfly, Juppihippipunkkari, Pikkuveli ja Ikuinen virta. Ne mulla just nyt soi päässä yhtä aikaa ja pääni kehittelee niistä outoja sanoituksia:

Olen juppihippipunkkari ja vaihdan pikkuveljeä. Älä koskaan miehisty katkeaa kuin lahonnut silta! En meidän taloon lisää aikuisia halua!

Mehhhee. Nyt riittöö, mennään kirjoittamaan päiväkirjaa... Tuleekin muuten pitkä kirjoitus. Pai!


Edit/ Pertsa sittenkin saattaa jäädä meille! Nyt jäädään vain odottelemaan että jääkö vai eikö <3 /Edit