Meillä oli ensimmäisellä tunnilla äidinkieltä. Sillä tunnilla ei tapahtunut erikoisempaa... paitsi että mie kolhin itteeni joka paikkaan, pöydänkulmiin ja tälläen.
Toisella tunnilla meillä oli ensin aamunavaus... opettaja tuli luokkaan: ''Kaikki aamunavausjonoon ja virsikirjat mukaan!'' *kipittää laatikolle ja avaa laatikon* Mä olin ottamassa virsikirjaa kunnes T (yks poika) tulee: ''POIS ALTA KATUJYRÄ TULEE PUUPPUUPTUUT!'' tönäisee mua ja avaa laatikkonsa niin että mun laatikko menee kiinni ja käsi jää sinne väliin. Se sattu :( No, T sai siitä K open puhuttelun (sellasen minimiskidin)  ja se joutu pyytää anteeks sellasen rynnistelyn. Ensin se oli silleen et en todellakaan pyydä anteeks! Sitten se lopulta tuli järkiinsä ja pyys anteeks (ihme kyllä, sillä se on sellanen kamaluus!).
Yks välitunti... (en muista mikä niistä) Olin alakentällä jolla pelataan yleensä jalkapalloa (en yleensä ole siellä, en ole mikään jalkapallon ystävä, toisin kuin äitini, joka ENNEN pelasi LaPassa), ja siellä S (yks poika) potkaisi jalkapallon vahingossa mahaani. Ilmat meni pihalle ja mahaan sattui kamalasti :(
Sitten liikuntatunneilla... (niitä on aina kaksi peräkkäin ja vihaan niitä!) Oli sählyä. Kuutoset-Viitoset (meillä on kuutosten ja viitosten tyttöjen kanssa liikkaa). Menin maalivahdiksi ja ajattelin että mitä menin tekemään?! Sitten kaksi kuutosta,(tais olla S ja I) läimäytti palloa. Ensin tuli S ja se tuli ja LUJAA, niin että pum, mun rintaani tuli kamala punainen läntti ja se meni tunnottomaksi. Sitten tuli I ja se tuli hitaammin, ja niin että pam se pallo tuli mun käteeni, sekin meni tunnottomaksi ja punaiseksi. :(

Jap, sellanen päivä mulla oli. Nyt yskittää ja nuhattaa... Mutta taidan kuitenkin lopettaa tämän agstiangstikunoonkipee jutun.
*AngstiNasunneJokaOnNytKipeenäJokaPaikasta*